PUNKT PRZYJEĆ ORAZ SPRZEDAŻY MASZYN DO PISANIA:
ARTECH Maszyny do Pisania,
ul. Ogrodowa 39/41, 00-873 Warszawa
(100 m. od Żelaznej po lewej stronie w kierunku ul. Towarowej, NIEBIESKIE DRZWI)
tel/fax. 22 624 22 94
tel. kom. 602 659 969 (informacje techniczne, wyceny - Grzegorz Charchuła)
pracujemy pon-piąt.10.oo-15.oo
e-mail: zamawiaj@artech.waw.pl,
nasze strony internetowe:
Cennik dostaw:
DPD przedplata - 20zł z vat
DPD pobranie - 30 zl z vat
BEZPŁATNA DOSTAWA
NA TERENIE WARSZAWY
PRZY ZAKUPACH OD 250 ZŁ.
799,00 zł
Cena regularna:
899,00 zł
699,00 zł
Cena regularna:
899,00 zł
499,00 zł
Cena regularna:
899,00 zł
1 799,00 zł
Cena regularna:
1 999,00 zł
899,00 zł
Cena regularna:
1 000,00 zł
1 899,00 zł
Cena regularna:
1 999,00 zł
599,00 zł
Cena regularna:
899,00 zł
129,00 zł
Cena regularna:
159,00 zł
19,00 zł
Cena regularna:
25,00 zł
19,00 zł
Cena regularna:
25,00 zł
849,00 zł
Cena regularna:
1 099,00 zł
99,00 zł
Cena regularna:
149,00 zł
649,00 zł
Cena regularna:
799,00 zł
899,00 zł
Cena regularna:
1 000,00 zł
99,00 zł
Cena regularna:
149,00 zł
19,00 zł
Cena regularna:
25,00 zł
19,00 zł
Cena regularna:
25,00 zł
699,00 zł
Cena regularna:
899,00 zł
849,00 zł
Cena regularna:
1 099,00 zł
799,00 zł
Cena regularna:
899,00 zł
499,00 zł
Cena regularna:
899,00 zł
Gwarancja i serwis
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta w przypadku produktów fabrycznie nowych, zaś produkty używane posiadają gwarancję realizowaną w firmowym serwisie maszynydopisania.com.pl. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym (22 624 22 94), wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na dowodzie zakupu. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 22 624 22 94.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: gc@artech.waw.pl lub telefonicznie: +48 22 624 22 94. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.