Adres:

ARTECH Maszyny do Pisania

ul. Ogrodowa 39/41, 00-873 Warszawa

(100 m. od Żelaznej w kierunku Towarowej, NIEBIESKIE DRZWI)

tel/fax. 22 624 22 94

tel. kom. 602 659 969 

pracujemy pon-piąt.10.oo-15.oo (w czasie covid19)

e-mail: zamawiaj@artech.waw.pl,

nasze strony internetowe: 

www.maszynydopisania.com.pl

www.artech.waw.pl

www.hp.waw.pl

 

Dostawa zakupów

Cennik dostaw:

DPD przedplata - 17zł z vat

DPD pobranie - 27 zl z vat

BEZPŁATNA DOSTAWA 

NA TERENIE WARSZAWY

PRZY ZAKUPACH OD  250 ZŁ.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta w przypadku produktów fabrycznie nowych, zaś produkty używane posiadają gwarancję realizowaną w firmowym serwisie maszynydopisania.com.pl. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym (22 624 22 94), wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na dowodzie zakupu. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 22 624 22 94.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: gc@artech.waw.pl lub telefonicznie: +48 22 624 22 94. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl